2 Ιανουαρίου 2023

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2023!! (part 1)

Καλή Χρονιά να έχουμε γεμάτο υγεία και χαρές! Μακάρι ζήσουμε ένα ενάρετο και δημιουργικότατο 2023 μακριά από ασχήμιες και τραγικές ειδήσεις. Ναι αμέλησα για δεύτερη συνεχόμενη φορά να αναρτήσω το σύνηθες άρθρο για τα releases του δεύτερου μισού της χρονιάς αλλά προέκυπταν αναπάντεχα γεγονότα κι έτσι έμεινε αδημοσίευτη η εν λόγω ανάρτηση. Δε σκόπευα όμως να ξεχάσω το πρώτο άρθρο της νέας χρονιάς να ναι το wishlist καθώς αυτό για μένα είναι το γούρι μου!
Η πρώτη μου wishlist για φέτος θυμίζει σχετικά παλαιότερες λίστες μου που περιείχαν μοντέλα από τις τρεις μεγαλύτερες μπασκετικές μπράντες. Για την ώρα δεν έχουν διαρρεύσει επικείμενα μοντέλα από τις Puma, Reebok και New Balance ενώ εξίσου ομιχλώδες είναι το τοπίο κι από Κίνα μεριά. Απ' τη τωρινή μου δεκάδα η πλειοψηφία ανήκει όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα σε επανεκδόσεις μοντέλων, συγκεκριμένα ενός απ' τα early 90s και late 90s και δύο πολύ νεότερων εκ των οποίων ένα θα χει υποβληθεί σε Protro αναβάθμιση. Επίσης, για δύο μοντέλα δεν έχουμε την παραμικρή εικόνα γι' αυτά αλλά φημολογείται πως θα παρουσιαστούν κατά το πρώτο 6μηνο του 2023!
Για επίλογο το γνωστό και μη εξαιρετέο "τροπάριο" μου! Η Top-10 wishlist μου περιέχει προσωπικές επιλογές κι έχει στελεχωθεί με βάση τις πληροφορίες που χω συλλέξει το τελευταίο καιρό κυρίως από έγκριτα site. Προσοχή, εξαιτίας των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο οι εταιρείες να αναβάλουν ή να καθυστερήσουν εντέχνως τα επικείμενα releases τους.
Happy new sneaker-fucking year!! May the year 20-23 be the GOAT!!

Adidas BYW Select (link)

Adidas Dame 9

Adidas Harden Vol. 7 (link)

Air Jordan XIII "Playoffs" (link)

Air Jordan XXXVII Low (link)

Jordan Tatum 1

Nike Ja 1 (link)

Nike Air Flight Huarache "Lakers Away"

Nike KD III "All-Star"

Nike Kobe 8 Protro (link)