Αξίζει να επισημανθεί πως οι ακόλουθες λίστες σύμφωνα πάντα με την ιστοσελίδα συντάχθηκαν με βάση ένα συγκεκριμένο κριτήριο, εκείνο του primary shoe. Ως primary shoe για τον εκάστοτε NBAer λογίζεται εκείνο το πατούμενο που προτίμησε να φορέσει τις περισσότερες φορές στους μέχρι τώρα αγώνες της τρέχουσας σεζόν ανεξαρτήτως χρωματικού του συνδυασμού.
Η δεύτερη λίστα έχει σχηματιστεί μέσω ομαδοποίησης των μπασκετικών που φορέθηκαν μέχρι τη διακοπή της περιόδου και με μοναδικό κριτήριο τον αθλητή που διαφημίζεται-προβάλλεται μέσω αυτών. Οι δύο πρώτες θέσεις σε σχέση με πέρυσι δεν έχουν μεταβληθεί με τον Kobe να προελαύνει και των Kyrie να παρακολουθεί αλλά με τη μεταξύ τους διαφορά να έχει εκτοξευτεί. Ο GOAT ανέβηκε στη τρίτη θέση εκτοπίζοντας τον Paul George που κουτρουβάλησε τρεις θέσεις παρακάτω και μάλιστα πίσω από τους Γιάννη και KD. Πτώση είχαμε για τις συλλογές των LeBron, Harden, Lillard, Curry και Wade ενώ στη λίστα συμπεριλήφθηκαν και νέα πρόσωπα όπως οι Leonard, Rose και Thompson τα μπασκετικά των οποίων προτιμήθηκαν από μια χούφτα παιχτών. Απών κι απ' αυτή τη λίστα και μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη φορά τα μπασκετικά με την υπογραφή του Russell Westbrook.
Για το τέλος έχουμε τη λίστα που καταρτίστηκε σύμφωνα με το μερίδιο αγοράς που κατέχει κάθε brand στο σύνολο των παιχτών που αγωνίζονται στη δημοφιλέστερη μπασκετική λίγκα του κόσμου. Οι πρώτες πέντε θέσεις δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με την αντίστοιχη κατάταξη που είδαμε και πέρυσι. Η κυριαρχία της Nike είναι δεδομένη και μάλιστα αύξησε περαιτέρω το ποσοστό της σε αντίθεση με τις εταιρείες που την ακολουθούν δηλαδή τις Adidas, Jordan, Under Armour και Puma οι οποίες είδαν οριακή μείωση στα μερίδιά τους. Σε οριακή άνοδο οι New Balance (ελέω OMN1S), And-1 και Converse οι οποίες ακολουθούν κατά πόδας τις κινέζικες Anta και Li-Ning. Απ' την 16άδα μας λείπει η Big Baller Brand της οικογένειας Ball ενώ πέραν της Converse την επανεμφάνιση τους κάνουν δύο ακόμη φίρμες, η άλλοτε υπερδύναμη Reebok κι η μαχητική 361. Η PEAK Sports κι η K8IROS του Spencer Dinwiddie ολοκληρώνουν έστω και με πενιχρά ποσοστά αυτή την πάντα ενδιαφέρουσα πίτα.
Για το τέλος έχουμε τη λίστα που καταρτίστηκε σύμφωνα με το μερίδιο αγοράς που κατέχει κάθε brand στο σύνολο των παιχτών που αγωνίζονται στη δημοφιλέστερη μπασκετική λίγκα του κόσμου. Οι πρώτες πέντε θέσεις δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με την αντίστοιχη κατάταξη που είδαμε και πέρυσι. Η κυριαρχία της Nike είναι δεδομένη και μάλιστα αύξησε περαιτέρω το ποσοστό της σε αντίθεση με τις εταιρείες που την ακολουθούν δηλαδή τις Adidas, Jordan, Under Armour και Puma οι οποίες είδαν οριακή μείωση στα μερίδιά τους. Σε οριακή άνοδο οι New Balance (ελέω OMN1S), And-1 και Converse οι οποίες ακολουθούν κατά πόδας τις κινέζικες Anta και Li-Ning. Απ' την 16άδα μας λείπει η Big Baller Brand της οικογένειας Ball ενώ πέραν της Converse την επανεμφάνιση τους κάνουν δύο ακόμη φίρμες, η άλλοτε υπερδύναμη Reebok κι η μαχητική 361. Η PEAK Sports κι η K8IROS του Spencer Dinwiddie ολοκληρώνουν έστω και με πενιχρά ποσοστά αυτή την πάντα ενδιαφέρουσα πίτα.