14 Ιανουαρίου 2018

Πέμπτος χρόνος GreekSneakCollector!!!!!

High five! Το ιστολόγιο του GreekSneakCollector κλείνει σήμερα τον πέμπτο χρόνο ζωής του και συνεχίζει α-κ-ά-θ-ε-κ-τ-ο!!! Για μια ακόμη χρονιά καταβλήθηκε μια σημαντική προσπάθεια ώστε να καταγραφούν τα σημαντικότερα και πιο επίκαιρα θέματα γύρω από την αγαπημένη μας συνήθεια ή αν προτιμάτε το χόμπι μας. Όπως έχει ειπωθεί σε προγενέστερες και παρόμοιες εορταστικές αναρτήσεις μου, το παρόν ιστολόγιο είναι μια προσωπική διέξοδος απ' την καθημερινότητα. Θα μπορούσε να πει κανείς πως αποτελεί τη μίνι ψυχοθεραπεία μου!
Στη νεότερη έκθεση πεπραγμένων της τελευταίας περιόδου διαπιστώνουμε πως υπήρξε μια αύξηση στον αριθμό των δημοσιευμένων αναρτήσεων (90 τον αριθμό παρακαλώ) σε σχέση με την τέταρτη χρονιά. Εκεί που διαπιστώνετε τεράστια αύξηση είναι στο ημερήσιο αριθμό προβολών του ιστολογίου και κατ' επέκταση στον ετήσιο αριθμό προβολών. Μεγάλη ανταπόκριση συνεχίζει να γνωρίζει και η σελίδα του GreekSneakCollector στο Facebook που αν και ξεκίνησε να λειτουργεί υποστηρικτικά έχει καταφέρει να ξεπεράσει τα 800 Like ενώ παράλληλα διαπιστώνω πως οι περισσότεροι αναγνώστες προτιμάτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης και δε σας αδικώ γι' αυτό! Εκεί που ομολογουμένως υστερώ και δεν δίνω ως γνωστόν τη δέουσα προσοχή είναι στο κανάλι μου στο Youtube κάτι που πρέπει πιθανότατα να "διορθώσω" αν και κάθε χρονιά όλο αυτό λέω και τελικά τζίφος. Ένας άνθρωπος είμαι τι να προλάβω!
Ολοκληρώνοντας οφείλω να πω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους εσάς, γνωστούς κι αγνώστους που μπήκατε στο κόπο να διαβάσετε μια ανάρτησή μου, είτε για να αφήσετε το δικό σας σχόλιο είτε απλά για να κάνετε ένα like. Ελπίζω κι εύχομαι να μείνατε ικανοποιημένοι κι από την φετινή επίσκεψη ή τις επισκέψεις σας στο ιστολόγιο του GreekSneakCollector!
Keep Hooping!!