18 Ιουλίου 2017

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το υπόλοιπο του 2017 (part2)

Κάτι ο φετινός καύσων που πραγματικά έλιωσε τα πάντα στο πέρασμά του, κάτι το φαινόμενο "Μέδουσα" που έπληξε τη χώρα τα τελευταία 24ωρα, συν το γεγονός πως βρισκόμαστε ακριβώς στο μέσο του καλοκαιριού αρκούν νομίζω για να δικαιολογήσω τη αργοπορία μου στη δημοσίευση της καθιερωμένης εξαμηνιαίας μου ανάρτησης. Είναι αλήθεια πως για πρώτη φορά δεν ήμουν Εγγλέζος στο προκαθορισμένο αυτό "ραντεβού" παρ' όλα αυτά έκανα την μίνι αλλά ενδελεχή έρευνά μου στο αχανές διαδίκτυο και σας παραθέτω (όπως πάντα άλλωστε) τα δέκα μπασκετικά που αναμένεται να μας απασχολήσουν περισσότερο στο δεύτερο μισό του 2017.
Πλοηγήθηκα στο διαδίκτυο και επισκέφτηκα ορισμένες ξένες ιστοσελίδες που χουν "καταπιαστεί" με το αγαπημένο μας σπορ-συνήθεια και διαπίστωσα πως στο δεύτερο ημιχρόνιο (όπως έλεγε κι Βέγγος) του '17 θα χουμε μια καταιγίδα από νέα και retro μπασκετικά μοντέλα κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο τα τελευταία τουλάχιστον πέντε χρόνια. Στη δεκάδα μου έχω συμπεριλάβει παπούτσια μονάχα από τρεις αθλητικές εταιρείες κάτι που δε συνηθίζω αν θυμηθείτε παλαιότερες και ανάλογες αναρτήσεις μου. Στη πλειοψηφία τους πρόκειται για νέα μοντέλα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο β' εξάμηνο του τρέχοντος έτους κι απ' αυτά μόνο δύο είναι ρετρό επανεκδόσεις και μάλιστα το ένα είναι ριζικά ανανεωμένο παραμένοντας βέβαια all time classic. Επίσης θα διαπιστώσετε πως ένα εξ' αυτών κυκλοφορεί ήδη και στην Ελλάδα αλλά ας όψεται που καθυστέρησα την δημοσίευσή μου.
Να επαναλάβω για ακόμη μια φορά πως η κάτωθι λίστα περιλαμβάνει αυστηρά προσωπικές επιλογές και χει στηριχτεί στις επίσημες αλλά και στις ανεπίσημες ημερομηνίες κυκλοφορίας των παρουσιαζόμενων προϊόντων. Εσείς θα επιλέξετε κάποιο απ' τα παρακάτω μοντέλα ή θα κάνετε κράτει για τις αρχές του 2018?

Under Armour Curry 4

Adidas Crazy Explosive 2017

Adidas D Rose 8

Nike LeBron XV

Adidas D Lillard 4

Air Jordan XXX-2

Nike Hyperdunk 2017

Adidas J Harden Vol. 2

Nike Air More Uptempo "Scottie Pippen"

Air Jordan XII "Taxi"