7 Ιανουαρίου 2015

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2015 (part 1)

Μπορεί ο παλιός χρόνος να μας έχει αφήσει εδώ και μερικές μέρες, αυτός όμως δε σημαίνει ότι θα πρέπει εγκαταλείψω ορισμένες από τις συνήθειές μου. Έτσι λοιπόν, λίγες μέρες μετά την είσοδο του 2015 στις ζωές μας και με το blog πλέον να οδεύει για το τρίτο χρόνο λειτουργίας του αποφάσισα να ετοιμάσω τη καθιερωμένη λίστα μου, με τα δέκα μπασκετικά παπούτσια που περιμένουμε με αγωνία να δούμε στο πρώτο μισό της εφετινής χρονιάς. Αυτό σημαίνει ότι με το πέρας του πρώτου 6μήνου θα υπάρξει και νεότερη λίστα με εκείνα τα μπασκετικά που αναμένουμε να δούμε στο δεύτερο πλέον μισό του 2015. Στη 10άδα μου θα δείτε ότι "φιλοξενώ" μοντέλα από τρεις μονάχα εταιρείες, Nike, Adidas και Under Armour με κυρίαρχη παρουσία τη Jordan Brand και τις ρετρό εκδόσεις τις.
Αξίζει και αυτή τη φορά να επαναλάβω πως η συγκεκριμένη λίστα αποτελείται από προσωπικές μου επιλογές και έχει δημιουργηθεί βασιζόμενη στις ημερομηνίες που έχουν επισήμως ή ανεπισήμως ανακοινωθεί ότι θα κυκλοφορήσουν τα συγκεκριμένα μπασκετικά στην αγορά. Επίσης, να αναφέρω πως η σειρά κατάταξης στη περιβόητη λίστα μου είναι εντελώς τυχαία. Για να ετοιμαζόμαστε...!

Air Jordan X (Chicago Remastered) 

Air Jordan IV (Teal Clw)

Nike Air Pippen VI

Adidas D Lillard 1

Adidas D Rose Boost 5.5

Under Armour Curry 1

Nike Zoom Kobe X

Air Jordan VII (Hare)

Air Jordan Super.Fly 3 PO

Air Jordan X (Bulls Over Broadway)