14 Ιουλίου 2014

GreekSneakCollector τώρα πια και στο Youtube!!

Σκεφτόμουν εδώ και αρκετό καιρό να δημιουργήσω ένα προσωπικό κανάλι στον ιστότοπο Youtube, στο οποίο θα φιλοξενούσα πέραν των βίντεο που παρακολουθώ και προτιμώ, ανάλογα βιντεάκια δικής μου όμως προσπάθειας.
Το μοντάζ αλλά και τη σκηνοθεσία ανέλαβα εγώ ίδιος (πάντα ήθελα να το πω αυτό) και με τα πολύ απλά τεχνολογικά μέσα που διαθέτω όπως μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Sony και το Windows Movie Maker, δημιούργησα δύο ολιγόλεπτα βιντεάκια με δύο συγκεκριμένα μπασκετικά παπούτσια που έχω στη συλλογή μου. Μη φανταστείτε όμως βίντεο χολιγουντιανής παραγωγής, δεν είμαι άλλωστε και ο Steven Spielberg, όχι ακόμη βέβαια....!
Όσοι επιθυμείτε λοιπόν μπορείτε να με "ψάξετε" και να με βρείτε και στο Youtube με το ιντερνετικό μου όνομα, GreekSneakCollector.
Keep Hooping!