6 Ιουλίου 2020

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2020 (part 2)

Καταμεσής ενός ακόμη ζεστού καλοκαιριού, του πλέον ιδιαίτερου και ασυνήθιστου καλοκαιριού εξ' όσων θυμάμαι, ήγγικεν η ώρα για τη καθιερωμένη δεκάδα μας σχετικά με τα μπασκετικά μοντέλα που θεωρούμε ότι θα μας απασχολήσουν περισσότερο το προσεχές εξάμηνο.
Στο ημερολογιακά πρώτο Top-10 για το πραγματικά απροσδόκητο κι αξεπέραστο μέχρι στιγμής 2020 σας είχα επισημάνει κάποια μπασκετικά εκ των οποίων τέσσερα δε τα είδαμε ποτέ στα καταστήματα λόγω των καταστάσεων που ζούμε. Γι αυτό το λόγο στη νέα μου δεκάδα περιλαμβάνονται τρεις απ' τους τέσσερις αυτούς κωδικούς μιας και η ημερομηνία κυκλοφορίας του μετατέθηκε για το δεύτερο 6μηνο του 2020. Επίσης, στο νέο μου Top-10 θα εντοπίσετε μονάχα ένα ρετρό κωδικό σε αντίθεση μ' ότι έχετε δει με περασμένες μου λίστες και προς έκπληξη όλων σας τούτη τη φορά δε προέρχεται από τη συνήθη ύποπτη εταιρεία. Οι εναπομείναντες κωδικοί είναι όλοι τους ολοκαίνουργιοι κι έχει γίνει σχετική αναφορά σε μερικούς εξ' αυτών από το συγκεκριμένο blog ενώ για δύο μοντέλα τα οποία τυγχάνει να είναι και signatures δε γνωρίζουμε τη τελική τους εικόνα!
Να υπενθυμίσω εδώ πως η λίστα μου περιέχει (ξε)κάθαρα προσωπικές μου επιλογές είναι μια τρόπον τινά άτυπη wishlist μου κι έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις μέχρι τώρα γνωστές επίσημες αλλά κι ανεπίσημες ημερομηνίες κυκλοφορίας των κωδικών που σας παραθέτω. Να έχετε λοιπόν κατά νου πως τα release dates τους ίσως και καθυστερήσουν ιδίως τώρα που η κατάσταση είναι κάπως ρευστή στο NBA ελέω έξαρσης του Covid-19.




Adidas Dame 7

Air Jordan Zion 1