21 Ιουλίου 2016

Air Jordan XXX1 (Officially unveiled)

Δεν έχουν περάσει καλά καλά οκτώ μήνες από την επίσημη παρουσίαση του τριακοστού μοντέλου της σειράς Air Jordan και εν μέσω κατακαλόκαιρου η Jordan Brand αποφασίζει να μας αποκαλύψει άρον άρον τη συνέχεια της σειράς στη προσπάθειά της να διορθώσει τα όποια κακώς κείμενα άφησε το επετειακό της μοντέλο. Έτσι λοιπόν και πριν από κάμποσες ώρες έγιναν τα αποκαλυπτήρια του Air Jordan XXX1 το οποίο θα φορεθεί από τους Jimmy Butler και Carmelo Anthony στους επικείμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, όμως η επίσημη διάθεσή του θα ξεκινήσει περί της αρχές Σεπτέμβρη. Το νεότερο μοντέλο της πιο must μπασκετικής σειράς παπουτσιών δεν είναι ναι ναι καλά διαβάσατε δεν είναι σχεδιαστική έμπνευση του Tinker Hatfield αλλά του Tate Kuerbis που βέβαια δεν είναι καινούργιος στην εταιρεία ούτε και στη σειρά αφού έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό των Air Jordan XVIII και XIX.
Το επόμενο κεφάλαιο (The Next Chapter) όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στα διαφημιστικά σποτάκια της η Jordan Brand παραποιώντας ελαφρώς το παμπάλαιο αλλά περίφημο διαφημιστικό του "Banned" AJ 1 μαρτυρούσε λίγο πολύ το τί επρόκειτο να δούμε. Το Air Jordan XXX1 μας συστήνεται ντυμένο στα rossonero όπως άλλωστε συνέβει και με το πρώτο μοντέλο της εν λόγω σειράς κι όπως βλέπεται αποτελεί ένα remake του πρωτόπλαστου Air Jordan. Αυτός ο κινηματογραφικός όρος νομίζω πως δένει γάντι μιας και η εταιρεία αποφάσισε να "επανασυστηθεί" στο κοινό μέσω του μοντέλου που χει πουλήσει περισσότερο από κάθε άλλο AJ στη τριαντάχρονη ζωής της υποβάλλοντάς το βέβαια σε μια ριζική "ανακαίνιση" ώστε να συμβαδίζει με τα πρέπει και τις τεχνολογίες της σημερινής εποχής. Το κέλυφος του κλώνου του AJ 1 είναι από ένα ενιαίο κομμάτι Flyweave υλικού το οποίο αντικαθίσταται προοδευτικά από συνθετικό δέρμα στο πίσω μέρος του παπουτσιού ενώ δε λείπουν τα νήματα Flywire που υπάρχουν σχεδόν σ' όλες τις οπές κορδονιών του.
Η γλώσσα του είναι κλασικού τύπου και χει κατασκευαστεί κι αυτή από Flyweave ώστε να μην αλλοιώνεται το όλο παρουσιαστικό του μοντέλου. Παρακάτω έχουμε μια ενδιάμεση σόλα από phylon υλικό που και πάλι συνδυάζεται με τη τεχνολογία FlightSpeed μόνο που αυτή τη φορά κάτω απ' την pebax πλάκα βρίσκετε ένας μεγάλος και αφράτος θύλακας Zoom Air κι όχι ένας μικρός και μόνο στο έμπροσθεν μέρος όπως είχαμε συνηθίσει (κακώς) τόσα χρόνια. Ολοκαίνουργια και η χάραξη της εξωτερικής σόλας με ένα αρκετά απλουστευμένο και επαναλαμβανόμενο μοτίβο με τις περιοχές της φτέρνας και του έμπροσθεν μέρους του πέλματος να φαίνονται ότι προεξέχουν ελαφρώς όπως επιβάλλει άλλωστε η τεχνολογία FlightSpeed.
Εμφανισιακά το Air Jordan XXX1 έχει πολύ λιτές και απλές γραμμές και σα σχέδιο είναι πολύ πιο μινιμαλιστικό ακόμη κι απ' το Air Jordan 2011 όμως δεν παύει να θυμίζει πολύ το νεοκυκλοφορηθέν Syper.Fly. Και μπορεί η επανεμφάνιση του κλασικού swoosh λογοτύπου σε μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς να μην είναι καθόλου άσχημη ιδέα ακόμη και αν αυτό βαθμιαία "ξεθωριάζει", η απόφαση όμως τοποθέτησης του Jumpman ακριβώς δίπλα είναι μια επιεικώς τραγική έμπνευση σε αντίθεση με το Wings λογότυπο που χει πρεσαριστεί στις εσωτερικές μεριές θυμίζοντας έντονα το AJ 1. Σημειωτέον πρώτη φορά σε Air Jordan παπούτσι "φιλοξενούνται" τρία εντελώς διαφορετικά λογότυπα.
Το Air Jordan XXX1 έχει προγραμματισθεί να φορεθεί όπως προείπαμε από δύο παίχτες της εθνικής ομάδας των Η.Π.Α. και το αγοραστικό κοινό θα πρέπει να περιμένει μέχρι τις αρχές Σεπτέμβρη για να το προμηθευτεί. Τη "Banned" έκδοση ανέλαβε να εκπροσωπήσει ο Russell Westbrook η οποία κιόλας θα κυκλοφορήσει πρώτη-πρώτη και με αρχική τιμή τα 185 δολάρια. Εντυπώσεις??

2 σχόλια:

  1. Πολυ καλη παρουσιαση!!
    Αυτο που θα ηθελα να μου εξηγησετε λiγο παραπανω ειναι το zoom σε συνδυασμο με το flight speed και το phylon midsole. (Τι προσφερει,πλεονεκτηματα σε σχεση με το σκετο flight speed,αν εχει ξανχρησιμοποιηθει)
    Επισης θα ηθελα να μου πειτε τι ειναι το flyweave και αν υπαρχει καθολου knit στο παππουτσι
    Τελος θα ηθελα να μου πειτε τις προβλεψεις σας για το traction του παππουτσιου οπως το βλεπετε (οπως κανει καθε performer) και αν η τιμη του ειναι καλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Λοιπόν,το Flightspeed είναι μετεξέλιξη του Flightplate και σχετικό άρθρο μου μπορείς να βρεις και στο blog (σχετικά με το Flightplate). Το phlyon υλικό είναι ο τύπος του λάστιχου ας πούμε που χρησιμοποιείται πλέον αντί του EVA που ταν πιο σκληρό. Τώρα το Flightspeed αλλά και το Flightplate χρησιμοποιούν μέχρι στιγμής πάντα phylon ενδιάμεση σόλα που είναι φιλικότερη και με αυτό το τρόπο "νιώθεις" καλύτερη απόκριση από τους θύλακες Zoom Air. Για το traction του επιφυλάσσομαι γιατί μου φαίνεται πολύ απλή και με λίγη επιφάνεια πρόσφυσης (λόγω των προεξοχών). Η τιμή για το μοντέλο θα έλεγα πως επιτέλους είναι λογική και εύχομαι απλά να μη την εκτοξεύσουν στην Ευρώπη

      Διαγραφή