4 Ιουλίου 2016

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2016 (part 2)

Έστω και κάπως καθυστερημένα έφτασε η ώρα για την ανάρτηση με τα δέκα πιο ενδιαφέροντα ή σημαντικότερα μπασκετικά μοντέλα που αναμένεται να δούμε κατά το δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους. Η συνήθεια που έγινε λατρεία και χει καθιερωθεί εκ μέρους μου σχεδόν απ' το ξεκίνημα του παρόντος ιστολογίου διαπιστώνω πως ενδιαφέρει αρκετούς από εσάς γι' αυτό το λόγο έκατσα και έκανα τη "ψακτική" μου και σας παραθέτω τα αποτελέσματα της έρευνάς μου.
Αυτή τη φορά η δεκάδα μου περιλαμβάνει πατούμενα μόνο από τέσσερις εταιρείες ή τρεις αν θεωρήσουμε πως η Jordan Brand αποτελεί παρακλάδι της Nike. Και πάλι η μερίδα του λέοντος ανήκει στη Nike ενώ στη λίστα συμπεριλαμβάνονται μοντέλα από τη Three Stripes και την Under Armour. Στη παρούσα ομάδα βρίσκονται μόνο τρία ρετρό μοντέλα (τα λιγότερα από κάθε άλλη φορά) εκ των οποίων το ένα ίσως και να είναι το πιο ποθητό παπούτσι για τους περισσότερους sneakerheads. Επίσης, απ' αυτά τα δέκα μπασκετικά τα δύο έχουν ήδη ξεκινήσει να διατίθενται στην ελληνική αγορά (σχεδόν απ' τις αρχές Ιουλίου) ενώ σε άλλα τρία δε θα βρείτε κάποια εικόνα τους αφού μέχρι στιγμής δεν έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο κάτι σχετικό μ' αυτά.
Να υπενθυμίσω για μία ακόμη φορά πως η συγκεκριμένη λίστα περιέχει προσωπικές επιλογές μου και αποτελεί προϊόν μιας σύντομης έρευνας που πραγματοποίησα κυρίως μέσω του διαδικτύου, συλλέγοντας επίσημες αλλά και ανεπίσημες ημερομηνίες διάθεσης των απεικονιζόμενων μοντέλων. Γνωρίζω πως έχω αφήσει εκτός πολλά ρετρό μοντέλα και κυρίως Αυγουστιάτικες κυκλοφορίες παρ' όλα αυτά δε θα προβώ - για την ώρα - σε καμία αύξηση των μελών της λίστας μου. Εσείς σε ποιο ή σε ποια από τα παρακάτω μπασκετικά προσανατολίζεστε να ξοδέψετε τα πολύτιμα ευρώ σας?

Air Jordan XI (Space Jam)

Air Jordan V (Metallic)

Adidas D Rose 7

Adidas Crazy Light Boost 2016

Air Jordan XXX1

Nike Zoom KD 9

Under Armour Curry 3

Nike LeBron 14

Nike Kobe XII

Air Jordan XIV (Oxidized Green)