Όταν το 2014 εμφανίστηκε το Nike HyperRev πολλοί πίστεψαν πως πρόκειται για μια αποφασιστική στροφή στο σχεδιασμό των μπασκετικών παπουτσιών όμως μόλις την αμέσως επόμενη χρονιά διαψεύστηκαν. Η συνέχειά του δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά και έτσι δικαιολογημένα "ξενέρωσε" πολύ κόσμο. Και κει που λέγαμε ότι πάπαλα η συγκεκριμένη σειρά τσουπ έρχεται η Nike και κυκλοφορεί το τρίτο HyperRev, που δείχνει να μη λησμονεί τις ρίζες του κυρίως λόγω του extreme παρουσιαστικού του.
Το Nike Zoom HyperRev 2016 είναι μια αρκετά σύνθετη κατασκευή εν αντιθέσει με το πρωτότοκο Rev. Ξεκινώντας από ψηλά διαπιστώνουμε πως το κέλυφος του δεν είναι εξ' ολοκλήρου φτιαγμένο από mesh υλικό αλλά πρόκειται για ένα συνδυασμό mesh και hyperfuse υλικών. Το mesh αξιοποιείται για τη κατασκευή του πρώτου επιπέδου του κελύφους ενώ περίπου τα 2/3 της επιφάνειάς του καλύπτονται από ένα δεύτερο επίπεδο που ναι από hyperfuse. Το hyperfuse καλύπτει τη "μύτη" και την εξωτερική πλαϊνή πλευρά και εκτείνεται μέσω ενός στραπ στο μέσο της εσωτερικής όπου συνδέεται με ένα βέλκρο. Ακριβώς από κάτω υπάρχει μια ενδιάμεση phylon σόλα μέσα στην οποία βρίσκονται τοποθετημένοι δύο ανεξάρτητοι θύλακες Zoom Air κάτι πολύ φυσιολογικό εξαιτίας της χωριζόμενης σόλας που επιλέχθηκε. Τέλος, για τη χάραξη της επιφάνειας της σόλας επιλέχθηκε μόνο ένα μοτίβο με ρόμβους διαφόρων μεγεθών και διαφορετικών κατευθύνσεων. Το διαστημικό παρουσιαστικό του φετινού HyperRev δικαίως το κατατάσσει ανάμεσα στα πιο εκκεντρικά σχέδια της Nike αν και η εν γένει εικόνα του θυμίζει πολύ το Air Shake NDestrukt του 1996.
Το νέο HyperRev έχει δεν έχει κάνα μήνα που ξεκίνησε να διατίθεται και στην Ελλάδα και μάλιστα σε τρεις χρωματισμούς. Η αρχική τιμή πώλησής του είναι αρκετά δελεαστική και πολύ ανταγωνιστική σε σχέση με τα signature μοντέλα της Swoosh και λογικά θα το δούμε σε εκατοντάδες χρωματισμούς όπως συνέβη άλλωστε και με το πρωτότοκο. Το μοντέλο έχει μπει ήδη στο "μικροσκόπιο" των ειδικών σε θέματα μπασκετικών παπουτσιών και γι' αυτό συγκέντρωσα παρακάτω τις δύο πιο αξιόλογες ανασκοπήσεις που θα σας βοηθήσουν να σχηματίσετε τη δική σας γνώμη. Η προσωπική μου άποψη για το Nike Zoom HyperRev 2016 είναι θετικότατη και μια τρανή απόδειξη για το τί μπορούν να κατασκευάσουν - όταν και αν θέλουν - οι εταιρείες χωρίς να χρεώνουν υπερβολικά τον καταναλωτή.
Το Nike Zoom HyperRev 2016 είναι μια αρκετά σύνθετη κατασκευή εν αντιθέσει με το πρωτότοκο Rev. Ξεκινώντας από ψηλά διαπιστώνουμε πως το κέλυφος του δεν είναι εξ' ολοκλήρου φτιαγμένο από mesh υλικό αλλά πρόκειται για ένα συνδυασμό mesh και hyperfuse υλικών. Το mesh αξιοποιείται για τη κατασκευή του πρώτου επιπέδου του κελύφους ενώ περίπου τα 2/3 της επιφάνειάς του καλύπτονται από ένα δεύτερο επίπεδο που ναι από hyperfuse. Το hyperfuse καλύπτει τη "μύτη" και την εξωτερική πλαϊνή πλευρά και εκτείνεται μέσω ενός στραπ στο μέσο της εσωτερικής όπου συνδέεται με ένα βέλκρο. Ακριβώς από κάτω υπάρχει μια ενδιάμεση phylon σόλα μέσα στην οποία βρίσκονται τοποθετημένοι δύο ανεξάρτητοι θύλακες Zoom Air κάτι πολύ φυσιολογικό εξαιτίας της χωριζόμενης σόλας που επιλέχθηκε. Τέλος, για τη χάραξη της επιφάνειας της σόλας επιλέχθηκε μόνο ένα μοτίβο με ρόμβους διαφόρων μεγεθών και διαφορετικών κατευθύνσεων. Το διαστημικό παρουσιαστικό του φετινού HyperRev δικαίως το κατατάσσει ανάμεσα στα πιο εκκεντρικά σχέδια της Nike αν και η εν γένει εικόνα του θυμίζει πολύ το Air Shake NDestrukt του 1996.
Το νέο HyperRev έχει δεν έχει κάνα μήνα που ξεκίνησε να διατίθεται και στην Ελλάδα και μάλιστα σε τρεις χρωματισμούς. Η αρχική τιμή πώλησής του είναι αρκετά δελεαστική και πολύ ανταγωνιστική σε σχέση με τα signature μοντέλα της Swoosh και λογικά θα το δούμε σε εκατοντάδες χρωματισμούς όπως συνέβη άλλωστε και με το πρωτότοκο. Το μοντέλο έχει μπει ήδη στο "μικροσκόπιο" των ειδικών σε θέματα μπασκετικών παπουτσιών και γι' αυτό συγκέντρωσα παρακάτω τις δύο πιο αξιόλογες ανασκοπήσεις που θα σας βοηθήσουν να σχηματίσετε τη δική σας γνώμη. Η προσωπική μου άποψη για το Nike Zoom HyperRev 2016 είναι θετικότατη και μια τρανή απόδειξη για το τί μπορούν να κατασκευάσουν - όταν και αν θέλουν - οι εταιρείες χωρίς να χρεώνουν υπερβολικά τον καταναλωτή.