10 Ιουλίου 2023

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2023!! (part 2)

Το καλοκαιράκι έχει μπει επιτέλους για τα καλά παρά τις όποιες ατασθαλίες του και τούτη την εποχή ως γνωστόν καταρτίζω τη σύντομη καλοκαιρινή λίστα επιθυμιών μου με τα μπασκετικά που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μου έως τώρα κι αναμένεται να κυκλοφορήσουν από αρχές Ιουλίου μέχρι τα τέλη του 2023.
Η νεότερη wishlist περιλαμβάνει, κατόπιν ωρίμου σκέψεως και ενδελεχούς διαλόγου με τον εαυτό μου, δέκα πολύ φίνα και ολοκαίνουργια μοντελάκια χωρίς κανένα μα κανένα ρέτρο κωδικό αν κι η προσεχής επανακυκλοφορία όλων των Nike Kobes λογικά δε θα με αφήσει "ασυγκίνητο". Ήταν κάτι που αργά η γρήγορα θα συνέβαινε αφού οι signature συλλογές έχουν αυξηθεί σε σχέση με περασμένες δεκαετίες ακόμη και σύγκριση με πέρυσι. Στη νεότερη καλοκαιρινή μου δεκάδα έχω συμπεριλάβει παπούτσια από πέντε εταιρείες και για δύο απ' αυτά δε διαθέτω ακόμη την ακριβή τους εικόνα μιας κι αφορούν "πρωτάκια". Παρ' όλα αυτά έχω αναφερθεί με άρθρα μου και στους δέκα κωδικούς, γεγονός που όσο κι αν σας ακουστεί περίεργο συμβαίνει για πρώτη φορά στα χρονικά του blog.
Και τώρα στο κουραστικό, χιλιοειπωμένο αλλά αγαπημένο "τροπάριο" του GreekSneakCollector. Όλες οι wishlist μου περιέχουν αυστηρά προσωπικές επιλογές κι έχουν σχηματιστεί με βάση τις πληροφορίες που έχω συλλέξει από έγκριτα sites. Υπάρχει πάντα σοβαρό ενδεχόμενο οι εταιρείες για διάφορους λόγους να αναβάλουν ή να καθυστερήσουν τα επικείμενα releases τους οπότε να το έχετε αυτό κατά νου. Εσείς, ποιο απ' όλα έχετε προσθέσει στη λίστα επιθυμιών σας?

Adidas D.O.N. Issue 5 (link)

Adidas Edwards 1 (link)

Adidas D Rose Son of Chi 3 (link)

Anta Kyrie 1 (link)

Jordan Luka 2 (link)

Air Jordan XXXVIII (link)

Nike Zoom Freak 5 (link)

Nike Sabrina 1 (link)

Puma MB.03 (link)

Puma Scoot 1 (link)