Αναπολώντας το παρελθόν, περιδιαβαίνοντας το παρόν και ατενίζοντας το μέλλον. Αυτή η έκφραση ταιριάζει άψογα στον νέο μπασκετικό κωδικό που προετοίμασε και κυκλοφόρησε η γερμανική εταιρεία λίγο πριν το πέρας του 2018. Το Adidas Marquee Boost αποτελεί επανεκτέλεση ή το ριμέικ ή τη σύγχρονη μετενσάρκωση ενός μυθικού κωδικού που κατασκεύασε η εταιρεία πριν από ακριβώς 40 χρόνια, του αξεπέραστου Adidas Top Ten Hi. Για το σχεδιασμό εκείνου του παπουτσιού η Adidas είχε την πολύτιμη αρωγή ενός μύθου του αθλήματος του Ricky Barry αφού ο εν λόγω κωδικός προοριζόταν αποκλειστικά και μόνο για δέκα NBAers εκείνης της εποχής (εξού και η κωδική του ονομασία) τους Adrian Dantley, Bob Lanier, Doug Collins, Mitch Kupchak, Kermit Washington, Marques Johnson, Bobby Jones, Billy Knight, Sidney Wicks, και Kevin Grevey οι οποίοι φορούσαν μπασκετικά της Three Stripes. Το ριμέικ ανέλαβε να φέρει εις πέρας η Brooklyn Creator Farm και πιο συγκεκριμένα ο εκ Γαλλίας ορμώμενος σχεδιαστής Jean Khalife, γνωστός κι ως John Kaiser Knight, τον οποίον κι έχω εκθειάσει σε πρόσφατο άρθρο μου μιας και υπήρξε ο εμπνευστής του Adidas T-Mac Millennium.
Το Adidas Marquee Boost είναι ένα μπασκετικό με στυλ προερχόμενο από τα 80s αλλά με την τεχνολογική προσέγγιση του σήμερα. Για το άνωθεν μέρος της κατασκευής έχουν χρησιμοποιηθεί διαφόρων ειδών υλικά με το κάτι σαν mesh που μιμείται knit να είναι το κυρίαρχο συστατικό του. Ένα είδος καραβόπανου έχει επιστρατευθεί για τη δόμηση του heel counter καθώς και για το κουτουπιέ και πιο συγκεκριμένα περιμετρικά της γλώσσας με το ένα άκρο του να σταματά λίγο πριν το toe-cap ενώ το άλλο συνδέεται με ένα "τροφαντό" και προσχηματισμένο κολάρο από neoprne. Φυσικά υπάρχει και το πάντα απαραίτητο fuse σε σημεία όπου απαιτείται ενίσχυση ή και προστασία ενώ η ελαστική "ριγωτή" γλώσσα του είναι ίδια ακριβώς μ' αυτή που είχε το Adidas D Rose 9. Η ενδιάμεση σόλα του προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από μικροοκάψουλες Boost και με το πάχος της είναι κάτι μεταξύ της midsole του Harden Vol. 3 και του T-Mac Millennium. Μεταξύ του Boost στρώματος και της εξωτερικής σόλας έχει εγκατασταθεί το απαραίτητο torsion plate σε σχήμα "X" ενώ για μοτίβο χάραξης έχουμε το πατροπαράδοτο ψαροκόκαλο traction στα πρότυπα του διαστημικού και laceless N3XT L3V3L καθώς και του συμπαθούς Pro Vision.
Όπως ειπώθηκε και νωρίτερα, το Adidas Marquee Boost είναι ριμέικ ενός μπασκετικού κωδικού του θρυλικού Top Ten Hi που "μεγαλούργησε" πριν τέσσερις δεκαετίες και πλέον ανήκει στη κατηγορία lifestyle της Adidas Originals. Ο Kahlife σεβόμενος την κληρονομιά αυτού του προϊστορικού μπασκετικού επινοήθηκε το Marquee στο οποίο κι αφομοίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που έφερε ο ένδοξος πρόγονός του. Το φαινομενικά ανεξάρτητο toe-cap με το φαρδύ κουτουπίε για περισσότερη ευκαμψία, το εξωτερικό heel counter, το αντισυμβατικό και πανύψηλο κολάρο και δευτερευόντως τα παχιά Three Stripes και η λεπτή fuse λωρίδα που εικονικά "συνδέει" κολάρο και heel counter είναι επακριβώς τα γονίδια που "κληρονόμησε" από το Top Ten Hi. Εκείνο το σημείο που δείχνει ότι την γλίτωσε είναι η μορφοποίησης της εξωτερικής σόλας που δείχνει να συμπορεύεται με το μοτίβο χάραξη του N3XT L3V3L. Τέλος, μια πολύ όμορφη πινελιά εντοπίζουμε στην εσωτερική πλευρά και περίπου στο ύψος της καμάρας όπου και αναγράφονται οι συντεταγμένες του ορμητηρίου της BCF με πρώτο να αναφέρεται το γεωγραφικό μήκος (40°42'46" N) κι ακολούθως το γεωγραφικό πλάτος (74°00'21" W).
Το Adidas Marquee Boost αποτελεί ίσως τον πιο προβεβλημένο κωδικό της πλέον διάσημης ομάδας σχεδιαστών που διαθέτει αυτή την εποχή η γερμανική εταιρεία. Το μοντέλο απ' την ημερομηνία κυκλοφορίας του κι έπειτα έχει κυκλοφορήσει σε αρκετούς χρωματικούς συνδυασμούς αλλά και σε δύο PEs που δε πολυπροβλήθηκαν μιας κι οι εν λόγω αθλητές είχαν υποστεί σοβαρότατους τραυματισμούς (Kristaps Porzingis και John Wall). Φυσικά το Marquee παρουσιάστηκε και στη low-top μορφή του χωρίς το "ζιβάγκο" αλλά με νέο αναμορφωμένο το κολάρο κυκλοφορώντας μάλιστα σε επίσης αρκετούς χρωματικούς καθώς και σε PEs για χάρη άλλων NBAers που ναι συνεργάζονται με την /// (Brandon Ingram και Kyle Lowry). Εμένα ο χρωματισμός που με εντυπωσίασε απ' την πρώτη κιόλας στιγμή είναι αυτός που βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες κι ο λόγος που κέρδισε δεν είναι το κατράμι πλαίσιό του με τις μαύρες μικροκάψουλες Boost αλλά η καφετί εξωτερική σόλα που αναντίρρητα προσδίδει άλλη χάρη σ' ένα μπασκετικό ανεξαρτήτως εταιρείας απ' την οποία μπορεί να προέρχεται. Κι αν σας άρεσε το πρώτο Marquee Boost νομίζω πως θα ξετρελαθείτε με το δεύτερο Marquee που κυκλοφορεί ήδη σε κάποιες ασιατικές αγορές το οποίο είναι κατά το ήμισυ ανακατασκευασμένο και με αρκετά 90s σχεδιαστικά στοιχεία.
Το Adidas Marquee Boost είναι ένα μπασκετικό με στυλ προερχόμενο από τα 80s αλλά με την τεχνολογική προσέγγιση του σήμερα. Για το άνωθεν μέρος της κατασκευής έχουν χρησιμοποιηθεί διαφόρων ειδών υλικά με το κάτι σαν mesh που μιμείται knit να είναι το κυρίαρχο συστατικό του. Ένα είδος καραβόπανου έχει επιστρατευθεί για τη δόμηση του heel counter καθώς και για το κουτουπιέ και πιο συγκεκριμένα περιμετρικά της γλώσσας με το ένα άκρο του να σταματά λίγο πριν το toe-cap ενώ το άλλο συνδέεται με ένα "τροφαντό" και προσχηματισμένο κολάρο από neoprne. Φυσικά υπάρχει και το πάντα απαραίτητο fuse σε σημεία όπου απαιτείται ενίσχυση ή και προστασία ενώ η ελαστική "ριγωτή" γλώσσα του είναι ίδια ακριβώς μ' αυτή που είχε το Adidas D Rose 9. Η ενδιάμεση σόλα του προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από μικροοκάψουλες Boost και με το πάχος της είναι κάτι μεταξύ της midsole του Harden Vol. 3 και του T-Mac Millennium. Μεταξύ του Boost στρώματος και της εξωτερικής σόλας έχει εγκατασταθεί το απαραίτητο torsion plate σε σχήμα "X" ενώ για μοτίβο χάραξης έχουμε το πατροπαράδοτο ψαροκόκαλο traction στα πρότυπα του διαστημικού και laceless N3XT L3V3L καθώς και του συμπαθούς Pro Vision.
Όπως ειπώθηκε και νωρίτερα, το Adidas Marquee Boost είναι ριμέικ ενός μπασκετικού κωδικού του θρυλικού Top Ten Hi που "μεγαλούργησε" πριν τέσσερις δεκαετίες και πλέον ανήκει στη κατηγορία lifestyle της Adidas Originals. Ο Kahlife σεβόμενος την κληρονομιά αυτού του προϊστορικού μπασκετικού επινοήθηκε το Marquee στο οποίο κι αφομοίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που έφερε ο ένδοξος πρόγονός του. Το φαινομενικά ανεξάρτητο toe-cap με το φαρδύ κουτουπίε για περισσότερη ευκαμψία, το εξωτερικό heel counter, το αντισυμβατικό και πανύψηλο κολάρο και δευτερευόντως τα παχιά Three Stripes και η λεπτή fuse λωρίδα που εικονικά "συνδέει" κολάρο και heel counter είναι επακριβώς τα γονίδια που "κληρονόμησε" από το Top Ten Hi. Εκείνο το σημείο που δείχνει ότι την γλίτωσε είναι η μορφοποίησης της εξωτερικής σόλας που δείχνει να συμπορεύεται με το μοτίβο χάραξη του N3XT L3V3L. Τέλος, μια πολύ όμορφη πινελιά εντοπίζουμε στην εσωτερική πλευρά και περίπου στο ύψος της καμάρας όπου και αναγράφονται οι συντεταγμένες του ορμητηρίου της BCF με πρώτο να αναφέρεται το γεωγραφικό μήκος (40°42'46" N) κι ακολούθως το γεωγραφικό πλάτος (74°00'21" W).
Το Adidas Marquee Boost αποτελεί ίσως τον πιο προβεβλημένο κωδικό της πλέον διάσημης ομάδας σχεδιαστών που διαθέτει αυτή την εποχή η γερμανική εταιρεία. Το μοντέλο απ' την ημερομηνία κυκλοφορίας του κι έπειτα έχει κυκλοφορήσει σε αρκετούς χρωματικούς συνδυασμούς αλλά και σε δύο PEs που δε πολυπροβλήθηκαν μιας κι οι εν λόγω αθλητές είχαν υποστεί σοβαρότατους τραυματισμούς (Kristaps Porzingis και John Wall). Φυσικά το Marquee παρουσιάστηκε και στη low-top μορφή του χωρίς το "ζιβάγκο" αλλά με νέο αναμορφωμένο το κολάρο κυκλοφορώντας μάλιστα σε επίσης αρκετούς χρωματικούς καθώς και σε PEs για χάρη άλλων NBAers που ναι συνεργάζονται με την /// (Brandon Ingram και Kyle Lowry). Εμένα ο χρωματισμός που με εντυπωσίασε απ' την πρώτη κιόλας στιγμή είναι αυτός που βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες κι ο λόγος που κέρδισε δεν είναι το κατράμι πλαίσιό του με τις μαύρες μικροκάψουλες Boost αλλά η καφετί εξωτερική σόλα που αναντίρρητα προσδίδει άλλη χάρη σ' ένα μπασκετικό ανεξαρτήτως εταιρείας απ' την οποία μπορεί να προέρχεται. Κι αν σας άρεσε το πρώτο Marquee Boost νομίζω πως θα ξετρελαθείτε με το δεύτερο Marquee που κυκλοφορεί ήδη σε κάποιες ασιατικές αγορές το οποίο είναι κατά το ήμισυ ανακατασκευασμένο και με αρκετά 90s σχεδιαστικά στοιχεία.