29 Δεκεμβρίου 2019

O GreekSneakCollector τώρα και στο Instagram!!

Όταν αρχές του 2013 πήρα την απόφαση να ξεκινήσω το blogging σαν ένα ευχάριστο διάλειμμα απ' τη καθημερινότητά μου, δε πίστευα ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το βαθμό επιτυχίας του κάτι για το οποίο σας είμαι ευγνώμων. Κάπου στα μέσα 2014 είπα να γίνω και καναλάρχης βεβαίως βεβαίως στη πλατφόρμα του Youtube αν και η αλήθεια είναι πως δεν έχω δώσει τη πρέπουσα σημασία στο συγκεκριμένο "σπορ". Ένα χρόνο αργότερα ίδρυσα και τη προσωπική μου σελίδα στο Facebook σα "συμπαραστάτης" του blog και τείνει να εξελιχθεί ως το κύριο μέσο της μεταξύ μας επικοινωνίας.
Σήμερα, λίγο πριν μας αποχαιρετίσει το 2019 κι έπειτα από προτροπές φίλων μου εδώ κι αρκετό καιρό μου αποφάσισα να κάνω ακόμα πιο έντονο το διαδικτυακό μου αποτύπωμα μέσω μιας ακόμη δημοφιλούς σελίδας κοινωνικής δικτύωσης, του Instagram. Τα αρχικά μου βήματα θα είναι δειλά μιας και δε ξέρω καν πως λειτουργεί ενώ κι αυτό θα χει επικουρικό ρόλο αφού το blogging είναι και θα είναι η βασική ενασχόλησή μου
Όσοι πιστοί προσέλθετε λοιπόν στο www.instagram.com/greeksneakcollector_

Η διεύθυνση του καναλιού στο Youtube: www.youtube.com/user/GreekSneakCollector
Ο λογαριασμός στο Facebook: www.facebook.com/greeksneakcollector/