8 Ιουλίου 2019

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το υπόλοιπο του 2019 (part 2)

Κάτι η φετινή εκπληκτική post season στο NBA, κάτι οι απανωτές διαρροές φωτογραφιών επερχόμενων κωδικών, κάτι η κυκλοφορία του Nike Zoom Freak 1 περί το τέλος Ιουνίου, είχαν ως αποτέλεσμα να καθυστερήσω σημαντικά την συνηθισμένη ανάρτησή μου σχετικά με τα δέκα μπασκετικά που αναμένεται να συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον κατά το δεύτερο μισό της χρονιάς.
Τα μπασκετικά που δικαιολογημένα εμφάνισαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον κατά το πρώτο μισό του 2019 ήταν πρωτίστως το ανατρεπτικό και ασυνήθιστο Nike Zoom Freak 1 κι ακολούθως το Adidas D.O.N. Issue #1. Στο δεύτερο Top-10 για το 2019 συμπεριλαμβάνονται κωδικοί τους οποίους έχω "εκθειάσει" είναι η αλήθεια σε περασμένες μου αναρτήσεις. Στη νέα μου λίστα θα εντοπίσετε μονάχα έναν πολυαγαπημένο retro κωδικό που λογικά θα λογικά θα ξεπουλήσει. Υπάρχει επίσης κι ένας κωδικός που θαυμάσαμε όλοι κατά τη διάρκεια των φετινών Playoffs όμως το επίσημο release date του μεταφέρθηκε κοντά στην έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου για το NBA. Όλοι οι υπόλοιποι "εκλεκτοί" της λίστας μου είναι ολοκαίνουργια μπασκετικά για τα οποία έχω αναφερθεί λίγο-πολύ.
Για τους νεότερους επισκέπτες αλλά και για τους "παλαίουρες" του blog θα πρέπει να τονίσω για μια ακόμη φορά πως η λίστα μου περιλαμβάνει προσωπικές μου επιλογές κι έχει συνταχθεί με βάση είτε επίσημες ημερομηνίες κυκλοφορίας είτε από προσωπικές μου εκτιμήσεις σχετικά με την περίοδο που πρόκειται να κυκλοφορήσουν ορισμένα απ' αυτά τα μοντέλα.