14 Ιανουαρίου 2024

Έντεκα χρόνια GreekSneakCollector!!!!!

Γενέθλια σήμεροις για τον GreekSneakCollector!! Το ιστολόγιο βαδίζει αισίως στη δεύτερη δεκαετία ζωής του κάτι που δε περίμενα ότι θα συνέβαινε όταν δημοσίευα την πρώτη κι αναγνωριστική μου ανάρτηση τέτοια μέρα ακριβώς το πολύ μακρινό έως προπελεμικό 2013. Ναι τόσο μεγάλος είμαι! 
Σήμερα ως είθισται πια είναι η μέρα όπου ευλογώ τα - λιγοστά μεν ολοφάνερα δε άσπρα - γένια μου κάνοντας μια μίνι ανασκόπηση της χρονιάς που μας πέρασε αναφορικά με όλα τα πεπραγμένα του blog είτε εδώ ως ιστοσελίδα είτε στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία ο GreekSneakCollector έχει παρουσία. Τα άρθρα που δημοσιεύτηκαν στο blog ήταν 110 τον αριθμό, ελαφρώς πεσμένα συγκριτικά με το 2022 και 2021 που αποδεδειγμένα ήταν τα παραγωγικότερα μέχρι σήμερα αλλά πιστέψτε με ήταν μια δύσκολη έως περίεργη χρονιά για εμένα. Το δημοσίευμα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αναδείχθηκε εκείνο που περιείχε τις πολύ πρώτες φωτογραφίες του Nike Book 1 (δείτε εδώ) ενώ από την (υπο)ενότητα Συλλογή το πατούμενο που προβλήθηκε περισσότερο απ' όλα ήταν το Li-Ning JB 1 με το Jordan Tatum 1 να ακολουθεί από κοντά. Την (υπο)ενότητα Quiz ομολογουμένως την έχω παραμελήσει τις τελευταίες δύο σεζόν αλλά υπόσχομαι να την "επανεργοποιήσω" φέτος με νέα ερωτήματα ώστε να επαναξιολογήσετε το επίπεδο των παπουτσωμένων σας γνώσεων! Αναφορικά τώρα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η σελίδα του GreekSneakCollector στο Facebook είναι παρά 65 άτομα στο να φτάσει τους 5.000 Followers ενώ στα Likes είμαστε κοντά στα 4,4 χιλιάδες thumbs up! Η σελίδα στο FB είναι το βασικό μέσο επικοινωνίας της μικρής κοινότητας που έχουμε δημιουργήσει με τις πέντε θεματικές ενότητες ("Sneaker History", "Say My Name", "Α Look Back", "Sneaker Art" και "Sneaker Voting") να "πυροδοτούν" τις μεταξύ μας συζητήσεις! Σε διαρκή άνοδο βρίσκεται κι ο λογαριασμός στο Instagram που πλέον αριθμεί του 309 Ακολούθους, ήτοι 100 περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι κι αυτό ίσως να οφείλεται στο γεγονός πως έχω εξοικειωθεί αρκετά με την συγκεκριμένη εφαρμογή. Μαύρο έως κατάμαυρο σημείο και τη φετινής ετήσιας έκθεσης πεπραγμένων αφορά το κανάλι μου στο Youtube που δυστυχώς κατάφερα να μην κάνω ούτε ένα upload! Ίσως πρέπει να δώσω βάση στα Youtube shorts, θα δείξει! Στις εξωγηπεδικές μου δραστηριότητες, ο GreekSneakCollector συμμετείχε και τέταρτη φορά στο NBA Fantasy League που διοργανώνει η σελίδα Shake 'n' Bake όπου μετά κόπων και βασάνων ναι μπήκα στα Playoffs αλλά έφυγα με συνοπτικές διαδικασίες από τον πρώτο κιόλας γύρο.
Last but NOT least, όλοι εσείς, γνωστοί κι άγνωστοι! Ένα τεράστιο κι ειλικρινές Ε-Υ-Χ-Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ω σ' όλους εσάς ανεξαιρέτως που επισκεφτήκατε το ιστολόγιο είτε για να αναγνώσετε κάποια ή κάποιες απ' τις αναρτήσεις μου είτε για ένα απλό κουβεντολόι σχετικά με το κοινό μας hobby! Ευελπιστώ να απολαύσατε και τη φετινή σας βόλτα στο ιστολόγιο του και πάνω απ' όλα Keep Hooping!!

All my social networks: