1 Ιανουαρίου 2018

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2018 (part 1)

Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένο το 2018! Υγεία σ' όλους κι ότι ποθείτε εύχομαι να πραγματοποιηθεί! Καινούργια χρονιά αλλά οι παλιές συνήθειες δυστυχώς ή ευτυχώς δε ξεχνιούνται. Πιστός λοιπόν στην παράδοση που χει θεσπίσει το παρόν ιστολόγιο η πρώτη ανάρτηση για τη νέα χρονιά θα αφορά τα δέκα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που αναμένεται να δούμε κατά το πρώτο μισό του ελπιδοφόρου 2018.
Αν και γιορτινές μέρες είπα να κάνω το καθιερωμένο για τέτοια εποχή σερφάρισμά μου στο αχανές πλέον διαδίκτυο αναζητώντας τα δέκα γοητευτικότερα μπασκετικά μοντέλα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο πρώτο εξάμηνο του νέου έτους. Νομίζω πως για πρώτη φορά στη περίφημη δεκάδα μου περιλαμβάνονται μοντέλα από τρεις μονάχα εταιρείες οι οποίες στην ακρίβεια είναι δύο if you know what i mean. Συγκεκριμένα θα βρείτε τρία ρετρό μοντέλα απ' τη συνήθη ύποπτη εταιρεία ενώ όλα σχεδόν τα υπόλοιπα παπούτσια είναι νέες κυκλοφορίες εκ των οποίων το ένα βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο οπότε δεν έχουμε ακόμη μια ξεκάθαρη εικόνα του. Αν προσέξατε ανέφερα τη λέξη σχεδόν καθώς στη λίστα μου υπάρχει ένα πατούμενο που επισήμως έχει κυκλοφορήσει το 2017 αλλά η εν λόγω έκδοσή του είναι ε-κ-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ή και μου ήταν δύσκολο να της αντισταθώ. Μπαμπεσιά οκ το παραδέχομαι! Ευτυχώς πάλι να λέμε που οι αθλητικές εταιρείες δε φρόντισαν να κυκλοφορήσουν όλα μα όλα τα νέα τους μοντέλα στο τελευταίο τετράμηνο του 2017 κι έτσι περίσσεψε κάτι και για το 2018.
Και κάπου εδώ να πω το γνωστό "ποιηματάκι" πως η λίστα μου εκφράζει καθαρά προσωπικές επιλογές μου και την έχω συντάξει βασιζόμενος στις επίσημες ημερομηνίες κυκλοφορίας καθώς και σε μη διασταυρωμένες πληροφορίες σχετικά με την επικείμενη κυκλοφορία τους. Τώρα αν μου χει ξεφύγει της προσοχής κάποια κυκλοφορία υψίστης εθνικής σημασίας βεβαίως βεβαίως (α ρε Σμήναρχε Κάκαλε) σας προτρέπω να την προσθέσετε στα σχόλια είτε παρακάτω είτε στη σελίδα στο Facebook.

Air Jordan III "Black Cement"

Air Jordan XIV "Last Shot"

Air Jordan XIII "He Got Game"

Adidas J Harden Vol. 2

Adidas D Rose 9

Air Jordan Russ 1

Nike PG 2

Adidas Crazy BYW LVL1

Adidas Crazy Light Boost 2018

Adidas Dame 4 "YOTD"