Και η ιστορία συνεχίζεται να γράφεται! Το 32o μοντέλο της σειράς του GOAT είναι πλέον γεγονός και καταφέρνει να "μπολιάσει" το παλιό στυλ με τη νέα τεχνολογία σε μια προσπάθεια αναβίωσης του μυθικού Air Jordan 2. Αυτό το εγχείρημα δε διεκδικεί το τίτλο της πιο πρωτότυπης ιδέας για το 2017 αφού μόλις πέρυσι υπήρξαμε μάρτυρες της "ανάστασης" του θρυλικού πρώτου μοντέλου της σειράς του MJ στη πιο σύγχρονη εκδοχή του και με πιο μοντέρνα υλικά. Ίσως γι' αυτό το λόγο επιλέχθηκε να παραμείνει ο Tate Kuerbis ως επικεφαλής σχεδιασμού του Air Jordan XXX2, ένας άνθρωπος που βρίσκεται στην Jordan Brand αρκετά χρόνια κι αυτό μάλιστα είναι το δεύτερο διαδοχικό και συνολικά τέταρτο πατούμενο που σχεδιάζει για τη σειρά μετά τα Air Jordan XVIII, XIX και φυσικά το XXX1.
Το Air Jordan XXX2 (AJ32) από κατασκευαστικής σκοπιάς αξιοποιεί για πρώτη φορά το Flyknit υλικό της μαμάς εταιρείας κι όχι το Flyweave πλεκτό της JB. Για τη δόμηση το μεγαλύτερου μέρους του κελύφους του AJ32 έχει χρησιμοποιηθεί ενιαίο Flyknit πλεκτό που περιμετρικά έχει πιο συμπαγή ύφανση ενώ το εναπομείναν τμήμα του (κουτουπιέ, πλαϊνά και γλώσσα) είναι πιο "αραιοκατοικημένο" φέροντας κάτι σαν παράλληλες κάθετες ραβδώσεις ώστε να ναι πολύ πιο εύκαμπτο και φιλικότερο. Κλασικές οπές για τη διέλευση των κορδονιών μπορεί να μην είναι ορατές όμως σας διαβεβαιώνω πως βρίσκονται κάτω από το κέλυφος με τη μορφή των γνώριμών μας υφασμάτινων ιμάντων. Από και πέρα επιλέχθηκε να τοποθετηθεί ένα ενιαίο τριγωνικό πλαίσιο από συνθετικό υλικό (ή nubuck ανάλογα την έκδοση) που χει καθαρά υποστηρικτικό σκοπό καθώς το καλτσοειδές κέλυφος φτάνει σε ύψος λίγο πριν τους αστραγάλους ανεξαρτήτως τύπου έκδοσης (mid ή low). Η ενδιάμεση σόλα που λειτουργεί παράλληλα ως σασί με τα πλευρικά υψώματα που διαθέτει είναι από phylon υλικό και περιέχει δύο ανεξάρτητους θύλακες Zoom Air. Η FlightSpeed pabex πλάκα και πάλι ακουμπάει απευθείας πάνω στο μπροστινό θύλακα ενώ ο πίσω είναι τοποθετημένο στο πυθμένα της φτέρνας όπως συνηθίζεται με τις αποσπώμενες ενδιάμεσες σόλες. Φτάνοντας προς τα τέλος εντοπίζουμε μια ημιδιάφανη εξωτερική σόλα που ναι χαραγμένη με πολλά μικρά τετράγωνα ιδίου μεγέθους κι ακριβώς στο μέσο της υπάρχει ένα torsio plate από ανθρακόνημα. Αν και εμφανισιακά το AJ32 δείχνει αρκετά χοντροκομμένο και βαρύ θα έλεγα πως καταφέρνει να "μιμηθεί" με απόλυτη επιτυχία τον αξεπέραστο προ-προ-προ-πάππου του. Οι περίφημες μικρές γρίλιες του AJ2 είναι πιο τουμπανιασμένες και ογκώδεις θυμίζοντας έτσι αεροτομή σύγχρονου σούπερκαρ. Το Wings logo έχει επανέλθει στη κορυφή της γλώσσας "ωθώντας" τον Jumpman σε περιορισμένο αριθμό εμφανίσεων πάνω στο μοντέλο.
Για εκείνους που είναι φαν της σειράς να του πληροφορήσω πως το Air Jordan XXX2 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και με τιμή κοντά στα 200 euro-πουλα. Για την ώρα μπορείτε να βρείτε μόνο την mid έκδοση αλλά αν κάνετε λιγάκι υπομονή θα δείτε να κυκλοφορεί και το low-top AJ32 που λογικά θα ναι κομματάκι οικονομικότερο. Εγώ απ' τη μεριά μου φρόντισα να συγκεντρώσω τα πιο άρτια πληροφορημένα performing βιντεάκια που υπάρχουν στο διαδικτυακό χώρο του youtube για βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργικότητα αλλά και τα συν-πλην του παπουτσιού.
Για εκείνους που είναι φαν της σειράς να του πληροφορήσω πως το Air Jordan XXX2 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και με τιμή κοντά στα 200 euro-πουλα. Για την ώρα μπορείτε να βρείτε μόνο την mid έκδοση αλλά αν κάνετε λιγάκι υπομονή θα δείτε να κυκλοφορεί και το low-top AJ32 που λογικά θα ναι κομματάκι οικονομικότερο. Εγώ απ' τη μεριά μου φρόντισα να συγκεντρώσω τα πιο άρτια πληροφορημένα performing βιντεάκια που υπάρχουν στο διαδικτυακό χώρο του youtube για βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργικότητα αλλά και τα συν-πλην του παπουτσιού.