8 Ιουνίου 2015

Τα σημαντικότερα μοντέλα για το 2015 (part 2)

Με τους μεγάλους και αμφίρροπους τελικούς του NBA να έχουν ήδη ξεκινήσει και με το καλοκαίρι να έχει καταφθάσει και επισήμως πριν από λίγες μέρες, έφτασε πιστεύω η στιγμή για τη καθιερωμένη δημοσίευση της λίστας με τα δέκα σημαντικότερα μπασκετικά μοντέλα που ανυπομονώ να δω κατά το δεύτερο μισό του 2015. 
Στη νέα μου λίστα φρόντισα να μην επαναλάβω το λάθος που έκανα κατά τη κατάρτιση της πρώτης δεκάδας του 2015, όπου ατυχώς υπέθεσα ότι θα βλέπαμε - εξαιτίας συνήθειας πολλών ετών - κάποια ενδιάμεση έκδοση της signature σειράς D Rose (βλέπετε Adidas Rose 5.5). Στην ολόφρεσκια δεύτερη δεκάδα μου για το εναπομείναν 2015 βρίσκονται ως επί το πλείστον καινούργια μοντέλα απ' όλες σχεδόν τις αθλητικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη κατασκευή μπασκετικών υποδημάτων χωρίς φυσικά να έχω αποκλείσει ορισμένες ρετρό επανεκδόσεις. Τα περισσότερα μοντέλα που έχω συμπεριλάβει ανήκουν στην Adidas, δύο είναι της Under Armour και τα υπόλοιπα προέρχονται από τη Jordan Brand και τη Nike. Προτού "μαρτυρήσω" τις επιλογές μου να αναφέρω προς υπεράσπισή μου ότι δε θα δείτε τις πραγματικές φωτογραφίες σε δύο απ' τα δέκα μοντέλα αφού μέχρι αυτή την ώρα δεν έχουν διαρρεύσει εικόνες - έστω και θολές - γι' αυτά.
Κλείνοντας, να επαναλάβω για ακόμα μία φορά ότι η παρούσα λίστα περιλαμβάνει προσωπικές μου επιλογές και βασίζεται κυρίως στις επίσημες ή ανεπίσημες ημερομηνίες διάθεσής τους στο κοινό αλλά και σε φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αυτή περίοδο. Φυσικά όποιος έχει κάποια άλλη πληροφορία ευχαρίστως να αλλάξω τη δεκάδα μου!!

Adidas Crazy Light Boost 2015

Adidas D Rose 6

Adidas J Wall 2

Air Jordan VII "Bordeaux"

Air Jordan VIII "Aqua"

Air Jordan Super.Fly 4

Nike Hyperdunk 2015

Nike LeBron XIII

Under Armour Clutchfit Drive 2

Under Armour Curry 2